A széleskörű publikumtól én kérek elnézést :) ugyanis a mindennapi betűre éhezett olvasótáboromat nem elégítettem már ki egy jó ideje.  Na de most!

 

Események: 

 

1. Beköltöztünk a Bárka ovi épületébe és megkaptuk az engedélyt is az összes szervtől, így lassan üzembe lehet helyezni az ovit is. Jelentkezők egyre többen vannak és hála Istennek az első havi lakbért is sikerült kifizetni. Ez egy csoda!

2. Lehetséges, hogy a munkaügyön keresztül tudjuk alkalmazni a Pannit és a Petrát. Ez még nem 100% mert bizonytalan még ez a pályázat, de ez így most egy imatéma, hogy a döntések jó irányba billenjenek. 

3. Berendeztem én is az egyesületi/lelkész irodát :)  és már csak egy pár dolgot kell beszerezni, mint számítógép, nyomtató, fénymásoló és egyéb irodai cucc, de ezekről is biztosan fog gondoskodni Isten. Meglehet, hogy valami pályázatot is találok erre. Ha tudsz ilyet kedves olvasóm SZÓLJ!

 

Arra vágyom, hogy emberek tömegei megtapasztalják Kecskeméten az Isten szeretetét, amit én is átéltem  '95-ben és azóta is minden nap. Nagyon sokat forog azon az agyam, hogy hogyan lehet felnyitni az emberek szemét arra, hogy lássák Isten mennyire szereti őket és törődni akar velük. Azon is, hogy hogyan lehetne a tévképzeteiket lebontani és feloldani bennük azt a feszültséget ami a hiteltelen egyházakkal/papokkal kapcsolatban van. Isten nem az amit az egyházakban sokszor látunk és tapasztalunk. Ő sokkal személyesebb és szeretőbb mint amit el tudunk képzelni. Nemrég olvastam egy könyvet a gyülekezet létrehozással (plántálással) kapcsolatban – biztos többe ismeritek is – Rick Warren-től és szeretnék 1-2 dolgok kipróbálni tőle. Az első, hogy nyakamba veszem a várost és beszélgetni fogok (kérdőívezni/közvéleményt kutatni) az emberekkel az Istenről, egyházról, feladataikról stb. Ez a jóember azt írja, hogy amikor Ő elkezdte ezt csinálni egy pár hónapon keresztül rengeteget változott az elképzelése és a látása és tanácsolja ezt elvégezni minden kezdőnek. Akkor hajrá!

 

Kérlek imádkozz értünk!

 

Más: arra gondoltam közzéteszem a számlaszámunkat ha esetleg valaki szeretne erre a misszióra adakozni!

Sőt meghirdetem a támogass havonta csak 1000Ft-al programot és bizonyára „sok kicsi sokra megy”  :)

 

A közleményrovatba azt a szót írd amelyik missziót szeretnéd támogatni 

- Bárka           (ha az ovit akarod támogatni)

- Kegyelem    (ha a gyülekezetplántálást akarod támogatni)

 

Keresztút Egyesület ( Cib Bank-os): 10702112-65714931-51100005

 

 

Köszönünk minden bátorítást, imát és támogatást!

A bejegyzés trackback címe:

https://dobosnandor.blog.hu/api/trackback/id/tr42916064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása