Hit-Remény-Szeretet

2011.02.04. 11:22

 

Három ige van, ami rendszeresen keresztezi az utamat :)

Ezek amolyan múlt, jelen, jövő irányvonalak.

 

94. Zsoltár 18. verse: Mikor azt gondoltam, hogy roskad a lábam Uram, szereteted támogatott engem.

 

Ézsaiás 43:19. verse: Mert én újat cselekszem, most kezd kibontakozni, majd megtudjátok! Már készítem az utat a pusztában, a sivatagban folyókat fakasztok.

 

2 Mózes 31:3. verse: Betöltöttem őt isteni lélekkel, bölcsességgel, értelemmel és képességgel, mindenféle munkálatra...

 

Azt élem át ezek által, hogy Isten a múlt eseményeiben fogta a kezemet és erőtlenségemben támogatott, mert SZERET. 

A jelenemben pedig még aktívabban tervezget és építget valamit, amit én nem tudnék önmagamtól létrehozni. Valamit készít Isten az életünkben, ezt szinte minden alkalommal megbeszéljük Petrával :) Valami készülődik és ez nagyon izgalmas!!! 

És erre Ő készít fel és megadja hozzá a a szükségeseket. 

 

Dicsőség legyen Neki!

 

Mostanában belekezdtem egy rövid tanítás sorozatba az 1 Khorintus 13 alapján a HIT REMÉNY SZERETET témájában. Azt érzem egyre inkább, hogy még jobban meg kell értenem, be kell fogadnom azt a szeretett az életembe amit Krisztus által kaptunk, és a Róma 8:38 így beszél róla:

"Mert meg vagyok győződve, hogy sem halál, sem élet, sem angyalok, sem fejedelmek, sem jelenvalók, sem eljövendők, sem hatalmak,sem magasság, sem mélység, sem semmiféle más teremtmény nem választhat el minket az Isten szeretetétől, amely megjelent Jézus Krisztusban, a mi Urunkban.”

 

Ha ettől a szeretettől senki és semmi sem képes elszakítani, akkor valami olyan „erőtérbe” keveredtem ami az életemet fenntartja, és nem is érdemes elhagyni. 

Mint halnak a víz...

 

imatémák:

- Isten menetrendje szerint épüljön fel a Kegyelem Baptista Gyülekezet Kecskeméten

- Ő küldjön munkatársakat a gyülekezetplántálásba

- Anyagilag is legyenek támogatói ennek a missziónak

- Petrával alkalmasak tudjunk lenni egy gyülekezet vezetésére, pásztorlására

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dobosnandor.blog.hu/api/trackback/id/tr652638237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabrhiel 2011.02.08. 14:33:19

Ámen! Legyen neked a Te hited szerint! ;)
Múltkor olvastam én is az 1Kor 13-at ,és azelőtt mindig azt hittem ,hogy ez arról szól, hogy nekem így kell szeretnem a másikat,de akkor az Úr kitisztázta bennem,hogy ez az Ő szeretetének a tulajdonságai,amit ugyanúgy ajándékba adott a szívünkbe a Szent Szellem által (Róm5:5),mint a hitet is.
Nekem nagy súlyt vett le a szívemről ez a kijelentés,hogy ez is kegyelemből hit által ajándékba adatott!
süti beállítások módosítása